19 mar 2016

Nasze małe sukcesy



Dawno nas tu nie było... znowu.
Cóż, zima (prawie) minęła, pogoda coraz lepsza, a ja i Luna mamy kilka małych sukcesów.

 Nie spodziewajcie się jednak czegoś co Was zachwyci, są to bardzo małe rzeczy, które tak naprawdę tylko ja zauważam, a dla większości osób nie będą one żadnym osiągnięciem.
Na przykład wczoraj (jak co piątek) byłyśmy na treningu agility, Luna jak to Luna, zobaczyła tor i zaczęła wariować, jednak szybko dała się przywrócić do normalnego stanu i bardzo ładnie pracowała. Przebiegła kilka trudniejszych torków, pięknie robiła auty i bardzo ładnie się wysyłała. Byłam z niej naprawdę bardzo dumna.

Ten kto czytał pierwszy post pamięta (albo nie pamięta), że z Luną ćwiczymy bardzo amatorskie frisbee, w sumie nie wiem czy można to nazwać "ćwiczeniem", po prostu bawiłyśmy się dyskiem, ot tak, dla przyjemności, jednak zawsze wyglądało to mniej więcej tak: "ja rzucam dysk, dysk upada, Luna biegnie, łapie go i ucieka".
Niestety mój pies zawsze miał jakąś blokadę i nie chciał skakać po frisbee.
Dzisiaj postanowiłam to zmienić, po wielu próbach i ćwiczeniach udało się. Luna zaczęła skakać i łapać dysk w powietrzu, dwa razy jej się to nawet udało.

Jak już pisałam nasze sukcesy są dla niektórych niczym, a większość osób nawet nie nazwałaby ich sukcesami, ale dla mnie to coś naprawdę wielkiego. Jestem bardzo dumna z Luny, bo mimo iż wiele osób uważa, że z takim psem nie da się nic osiągnąć i, że zwierzak o takim wyglądzie i charakterze nadaje się tylko do przytulania, ona codziennie udowadnia mi, że ćwiczenia sprawiają jej ogromną przyjemność.

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Zgadzam się w 100% z ostatnim zdaniem, kundelki i psy małych ras wcale nie są gorsze i mają takie same możliwości jak te stworzone do pracy z człowiekiem ;) Zazdrościmy treningów agility i sukcesów z frisbee! Dla Tosi nadal piłeczki są na pierwszym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wasz team jest jednym z moich ulubionych <3 Wierzę w was i wiem, że jak będziecie chciały coś osiągnąć, to wam się to uda! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy małe psy mogą brać udział w zawodach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogą. Na zawodach agility (nie wiem jak w przypadku frisbee) jest kategoria small (dotyczy psów do 35cm w kłębie), jest ona przeznaczona właśnie dla małych psiaków.:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Około 35cm w kłębie (wszystko jest w zakładce O Lunie);)

      Usuń
  5. Ja wiem, że twój pies to mieszaniec, ale czy kundle mogą brać udział w zawodach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na większości tak, kundelki nie mogą jednak startować w Mistrzostwach Polski i Mistrzostwach Świata. Jeżeli masz więcej pytań pisz na wiadomość prywatną. ;)

      Usuń