24 cze 2017

Nie samym PSEM żyje PSIARZ


Jak dobrze wiecie interesuję się psami, sportami kynologicznymi i ogólnie kynologią.
Jednak nie są to moje jedyne zainteresowania. Jakie są pozostałe?


FOTOGRAFIA
Podobno gdy ktoś interesuje się psami to prędzej czy później zainteresuje się też fotografią.
W moim przypadku jest to prawda.
Mimo, że nie mam lustrzanki to robię dobre przyzwoite zdjęcia (przynajmniej tak mi się wydaje, jakby co, nie musicie wyprowadzać mnie z błędu ;)).


PISANIE
Kocham pisać. Gdyby nie to, nie prowadziłabym bloga.
Najbardziej lubię pisać wiersze i opowiadania.
Jakiś czas temu tworzyłam tylko wierszyki dla dzieci, teraz moje utwory "dojrzały" i piszę wiersze o poważniejszej tematyce.
Ostatnio wzięłam się też za pisanie książki, czy mi się to uda? Zobaczymy.


RYSOWANIE
Uwielbiam rysować.
Mimo, że chodziłam na kilka ''kursów" na żadnym nie zostałam na dłużej.
Sprawia mi to dużą frajdę (zwłaszcza rysowanie psów).
Często słyszę, że dobrze mi idzie, jednak wiem, że do tworzenia naprawdę dobrych prac czeka mnie jeszcze długa droga.


DESKOROLKI
Uwielbiam jeździć na deskorolkach. W swojej kolekcji mam klasyczną deskorolkę, dwa waveboardy oraz longboard. Jednak najczęściej jeżdżę na tym ostatnim.
Na desce mogę zapomnieć o wszystkim i po prostu jechać przed siebie, za to kocham ten sport.
Nie należę do osób które robią niesamowite triki w skateparku. Chociaż kto wie, może wkrótce się to zmieni.


KSIĄŻKI
Skoro uwielbiam pisać to muszę też czytać, co sprawia mi ogromną przyjemność.
Kilka razy lektura tak mnie pochłonęła, że spędziłam całą noc na czytaniu.
Do moich ulubionych książek należą "Misja na czterech łapach" oraz "Gizelle moje życie z bardzo dużym psem", którą aktualnie czytam.

4 komentarze:

  1. No to ciekawe.. A zdjęcia super😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się składa, że pisanie i rysowanie to moje drugie życie. Może całkiem nie umiem tworzyć wierszy, ale opowiadania? Dokładniej rp, gdzie dążę do rozbudowania wypowiedzi. Trochę smutny mój los, bo ciężko znaleźć mi osoby, które piszą dobrze, a do tego kręcą się w mojej tematyce, jednak jakoś to idzie,
    Pozdrawiamy Bel & Fleur
    Flerekmorelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pierwszy raz na Waszym blogu i bardzo mi się tu spodobało! Ciekawy post. Ja również uwielbiam fotografię, książki i pisanie, oraz też nie mam lustrzanki a jestem nawet zadowolona ze swoich zdjęć :D Ty także robisz świetne! Będziemy tu zaglądać, Luna jest super <3
    smallshaggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie rysujesz! Masz ciekawe zainteresowania. Ja też nie mam lustrzanki :(. Twoje zdjęcia i tak są bardzo ładne. Przynajmniej jak ktoś pochwali zdjęcia nie robione lustrzanką, to się bardziej z tego cieszysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń