15 kwi 2018

Czy Aptus się sprawdził?


Jak wiecie Luna ma problemy z łapami, więc gdy firma Aptus zaproponowała nam możliwość przetestowania syropu Apto-flex nie zastanawiałam się długo. Po kilku dniach dostałam paczkę z próbkami syropu i szamponu Oripru.
Jak się u nas sprawdziły obydwie rzeczy? 


Na pierwszy ogień poszedł syrop Apto-flex.



Jak pisze producent:
Apto-flex to syrop o działaniu chondroprotekcyjnym dla psów i kotów. Chroni stawy i zapobiega powstawaniu wolnych rodników. Jest polecany profilaktycznie, a także w okresach leczenia i rekonwalescencji zwierzaka.
Widzimy zatem, że Apto-flex przeznaczony jest dla psów z problemami ze stawami, zwierząt aktywnych, starych, młodych (syrop może być stosowany od 4 miesiąca życia), ogólnie powinien sprawdzić się u każdego psa.

Teoria teorią, ale jak to wygląda w praktyce?

Luna zalicza się do psów wybrednych, więc miałam obawy czy będzie chciała spróbować syropu. Jak się okazało nie do końca bezpodstawne. Na początku Luna nie mogła się przekonać do spróbowania suplementu, lecz gdy trochę wypiła okazało się, że syrop wyraźnie jej zasmakował.
Finito nie miał takiego problemu, od początku chętnie pił syrop, ale on zje wszystko.

Tak się złożyło, że zaczęliśmy testy w dość aktywnym okresie dla Luny, przez co była bardziej narażona na ból spowodowany problemami z łapami.
Od kiedy stosujemy syrop mam wrażenie, że suczka chętniej chodzi na długie spacery, skacze, biega i próbuje bawić się z Finim.
Najbardziej zdziwiło mnie to, że od kiedy podaję Lunie syrop przestała kuleć po długim leżeniu.
Finito, robił głównie za mniej wybrednego testera smaku i nie oczekiwałam zauważenia u niego skutków stosowania suplementu z dość prostego powodu, jego nic nie boli, więc nie pokaże mi, że odczuwa ulgę.




Apto-flex ma bardzo ładny zapach, dość gęstą konsystencje i niezbyt ciemny, trochę podobny do miodu kolor.
Moim psom syrop wyraźnie zasmakował, nie miały po nim żadnych problemów żoładkowych, a działanie oceniam jak najbardziej na plus.



A jak sprawdził się szampon?



Oripru to szampon o właściwościach przeciwświądowych. Ponieważ moje psy nie mają problemów skórnych nie mogę wypowiedzieć się na temat skuteczności szamponu.

Co o szamponie pisze producent?
Szampon Oripru  to najlepsze uzupełnienie pielęgnacji zwierząt ze zmianami skórnymi. Unikalna formuła sprawia bowiem, że posiada silne właściwości przeciwświądowe i pielęgnujące. Jednocześnie nie podrażnia i nie wysusza skóry. Stosowanie tego preparatu szybko przyniesie ulgę Twojemu czworonożnemu przyjacielowi, a on sam znów będzie mógł bez dyskomfortu bawić się i poznawać świat.

Mimo właściwości przeciwświądowych szampon można stosować także u psów zdrowych, a dzięki testom przekonałam się, że doskonale się u nich sprawdza.


Szampon jest gęsty, dobrze utrzymuje się na sierści i łatwo się pieni. Jego zapach jest na tyle delikatny, że nie drażni psa, a mimo to po kąpieli sierść jest pachnąca i wyraźnie odżywiona. Jest delikatny i nie uczula Luny, mimo, że większość szamponów wywołuje u niej alergię. Po stosowaniu Oripru mam tylko pozytywne odczucia.

Podsumowując
Uważam, że testowane przez nas produkty są godne polecenia.
Zarówno szampon jak i syrop bardzo dobrze się u nas sprawdziły i z czystym sumieniem mogę je polecić.



Jeśli mimo wszystkich wymienionych przeze mnie plusów nadal nie jesteście przekonani do Apto-flex możecie kliknąć w poniższy link, żeby otrzymać próbkę syropu i samemu go przetestować.

https://aptuspet.pl/zamow-probke/

1 komentarz:

  1. Takich leków to ja jeszcze nie używałem, ale nigdy nie wiadomo co może się naszemu psiakowi przydarzyć. Mam nadzieję, że już wszystko jest dobrze. My najczęściej teraz używamy kosmetyków dla psów https://sklep.germapol.pl/pl/kosmetyki-rozne_perfumy gdyż wiem jak pielęgnacja psa jest ważna.

    OdpowiedzUsuń