29 cze 2018

Niech psi sportowiec będzie PRO


Pod koniec kwietnia dostaliśmy od firmy Aptus pastę Pro Sport Dog, którą dokładnie przetestowaliśmy.
Otrzymany przez nas produkt ma za zadanie wspomagać pracę mięśni, chronić układ krwionośny w trakcie i po wysiłku oraz być źródłem energii dla aktywnych psów.


Co o paście pisze producent?
PRO SPORT DOG to suplement diety przeznaczony dla zwierząt aktywnych i pracujących fizycznie, w tym psów ratowników, myśliwskich, trenowanych oraz biorących udział w zawodach. Wymagają one bowiem specjalnych składników odżywczych, których zwykły pokarm nie zawsze jest w stanie dostarczyć, a ich niedobór może skutkować pogorszeniem stanu zdrowia i kondycji.

Jak widać suplement idealnie nadaje się nie tylko dla psich sportowców, ale też wszelkich psich pracusiów.


Czemu zawdzięczamy te właściwości?

Walina, leucyna i izoleucyna - mają za zadanie zapobiegać rozkładowi masy mięśniowej
L-arginina i L-glutamina - ich funkcją jest stymulowanie wzrostu tkanki mięśniowej
L-karnityna -  wspomaga pracę serca i uśmierza ból mięśni
Dodatkowo pastę wzbogacono magnezem i witaminą E.

Dawkowanie
100 g pasty to dawka jaką jednorazowo może zjeść pies ważący 30 kilogramów. Możemy podać ją od razu w całości lub podzielić na kilka, mniejszych porcji. Możliwość jedzenia pasty bezpośrednio z tubki z pewnością ułatwia dawkowanie.
Nie zaleca się podawania pasty szczeniakom poniżej 4 miesiąca życia, sukom ciężarnym i karmiącym oraz psom z przewlekłą niewydolnością nerek lub wątroby.

Najlepiej podawać pastę w trakcie lub po wysiłku, ja nagradzałam nią psy podczas treningów, towarzyszyła nam także na Latających Psach w Poznaniu gdzie została chętnie przetestowana przez innych psich zawodników.


Obietnice, obietnicami, jak jest w praktyce?
Przede wszystkim należy zaznaczyć, że mam w domu bardzo wybrednych testerów.
Luna nie zje byle czego i niewiele rzeczy jej smakuje, a Finito jest psem o dość delikatnym brzuszku, czego skutków możecie się domyślać.
W przypadku obu psów Pro Sport Dog spisał się na medal. Pasta od razu przypadła im do gustu i nie wystąpiły po niej żadne problemy zdrowotne.
Suplement od razu stał się ulubionym przysmakiem Luny i Finiego, a dzięki formie pasty moje kieszenie nareszcie nie są wypchane suszonymi szprotkami.

Z pewnością jeszcze wiele razy skusimy się na Pro Sport Dog. Dla mnie jest to wygodna forma nagradzania psów oraz sposób na wspomaganie ich mięśni podczas trenignów, a dla nich po prostu pyszna nagroda.


4 komentarze:

  1. Taki suplement w postaci pasty to naprawdę świetna sprawa - można ją w łatwy sposób podać psu.
    Po przeczytaniu tego posta aż jestem ciekawa jakby produkt firmy Aptus sprawdził się u nas. Może niedługo sama skuszę się na jego zakup. ;)
    Pozdrawiamy,
    Oliwia & Plato & Carrie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasta jest o jakimś konkretnym smaku? Jestem ciekawa czy też smakowałaby mojemu Riko ; )
    Pozdrawiamy,
    Aga i Riko ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta nie jest w żadnym konkretnym smaku, ale u mnie zasmakowała nawet niejadkowi. ;-)

      Usuń