29 paź 2020

Nowy początek


Po długiej przerwie od pisania zdecydowałam, że czas coś zmienić. 
Powiem szczerze, że od śmierci Luny straciłam motywacje do pisania. Zawsze gdy chciałam coś wstawić pojawiała się myśl „Ale jak to? To przecież blog Luny, nie możesz sobie tak zwyczajnie pisać skoro jej już nie ma.” 
Nie było to motywujące i bardzo zniechęcało do publikowania, więc po długiej przerwie, podczas której zrodziło się mnóstwo pomysłów na nowe posty, po prostu założyłam nowego bloga. 
Bloga Finiego, na którym mogę pisać bez wyrzutów sumienia.


Mam nadzieję, że będziecie tam tak aktywni jak byliście tutaj i przeniesiecie się wspólnie z nami. 
Nie przedłużając, zapraszam Was do nowego WypasionegoTeamu!





10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że pojawił się nowy początek i wróciłaś do pisania :) Na pewno chętnie zajrzę pod nowy adres bloga i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. no po prostu kopia mojego psa ;d może rodzeństwo

    OdpowiedzUsuń
  3. nowe początki bywają piękne, oby tak było też w tym przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego pięknego na nowy początek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo radości i uśmiechu na nowej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz jak najwięcej. Pamiętaj, że ślad po naszych małych bohaterach zostaje! Nie tylko u nas, ale za pomocą takich blogów również u innych ludzi o dobrym sercu.

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać Pani bloga, zniecierpliwiona czekam na kolejne wpisy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam! samych cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia - pies sportowiec haha :D super!

    OdpowiedzUsuń