23 gru 2016

Haul zakupowy

Uwielbiam kupować nowe rzeczy dla Luny. Tu jest do kupienia śliczna obróżka, tam jest fajna piłka, a poza tym przydałyby się nowe szelki. Czy tylko ja tak mam?

Od listopada nie mogę się powstrzymać i za każdym razem mam tą samą wymówkę "Ta piłeczka/obróżka/smycz będzie na święta".
Jak łatwo się domyślić większość z tych rzeczy do świąt nie dotrwała (karmy, przysmaki), a resztą byłam tak zachwycona, że musiałam dać je Lunie od razu.
Więcej o naszych zdobyczach możecie przeczytać poniżej.


Gammolen bardzo zasmakował mojemu psu. W sumie nic więcej nie mogę napisać ze względu na to, że miałyśmy tylko próbkę w której znajdowało się pięć lub sześć tabletek.
Gammolen active Luna bez wątpienia zalicza się do psów aktywnych, więc dodatkowa suplementacja jest przydatna. Tabletki bardzo jej smakują i chętnie je bierze.


Dental Rolls psu nawet zasmakowały, lecz nie są to najlepsze przysmaki. Skład mają słaby i jak podaje producent są w stu procentach wegetariańskie. Cóż, z psa wegetarianina robić nie zamierzam. Przysmaki dostałyśmy jako gratis.
Bacon Rashers kolejny gratis od tego samego producenta. Tak jak poprzednie są to przysmaki wegetariańskie.
Purina Adventuros Nuggets jedne z ulubionych smaczków Luny, kupione tylko po to aby dostać darmowe frisbee.
Milord suszony kurczak i suszony tuńczyk są dość twarde więc na treningi się nie nadają, są za to doskonałe jeśli trzeba zająć czymś psa na chwilę.
8in1 Minis beef & apple następny gratis, tym razem dobrze wszystkim znane smaczki 8in1. Lunie bardzo smakują.
Alphaspirit chicken sticks ulubione przysmaki Lu, zrobi za nie dosłownie wszystko.


Dr. John chicken & potato karma, którą wygrałyśmy na wystawie. Luna nawet chętnie ją je. Skład jest w porządku.
Carnilove duck & pheasant próbka, psu zasmakowała, mi podoba się skład. Jak skończy nam się dr. John to najprawdopodobniej zamówię właśnie tą karmę.
Purina Dog Chow kolejna próbka, karma ma zły skład i bardzo duże granulki, Lunie nie smakuje.
Dr. John próbka
TropiDog duck & rice i lamb & rice próbki, karma nie ma najlepszego składu, ale psu zasmakowała. Wersja dla małych psów ma drobne granulki i nie jest zbyt twarda.
Rafi z jagnięciną karmę dostałyśmy za wypełnienie ankiety. Skład nie jest zły. Lunie smakuje.
Meat love karma mokra zrobiona w całości z mięsa. Lunie bardzo smakuje. Jak już pisałam w składzie jest 100% mięsa. Jedyny minus jaki widzę w tej karmie to jej cena.


Mopek JK Animals ulubiony szarpak Luny. Jest to uroczy mop z mordką, ma piszczałkę i jest różowy. Czego chcieć więcej?
Dysk Nobby ten dysk już od dawna mnie kusił i w końcu nadarzyła się okazja by go kupić. Luna lubi się nim szarpać. Niestety nie wiem jak lata, jeszcze tego nie sprawdzałam.
Dysk Dog Chow dostałam go jako gratis do przysmaków, dla Luny jest za duży, ale do utrwalania sobie rzutów jest dla mnie idealny.
JW iSqueak Ball jest miękka, piszczy i jest idealna dla Luny. Musiałam ją kupić.
Chuckit! ultra squeaker wszyscy go mają, więc mam i ja. Słyszałam sporo negatywnych opinii na temat trwałości piszczałki, u nas żyje i ma się dobrze, a wcale jej nie oszczędzamy.
Liker kupiłam ją za namową Kornelii i nie zawiodłam się. Piłka jest bardzo fajna, dobrze pływa, a dzięki swojemu kolorowi jest doskonale widoczna.
Zee.dog super fruitz banana zakochałam się w tej zabawce, nie jest za twarda, można do niej włożyć jedzenie, jest wytrzymała i podobno czyści psie zęby.


Szampon Tropiclean white coat ma bardzo ładny zapach, składa się w większości z naturalnych składników. Luna kąpieli nie lubi więc nie poleca, ja robię to za nią.
Chustka no name po prostu spodobała mi się i musiałam ją kupić.


Obroża Hurtta Lifeguard nasza ulubiona obroża, na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach. Ma bardzo dobry odblask, który zapewnia nam i psu bezpieczeństwo podczas wieczornych spacerów.
Smycz Hurtta Mountain Rope smycz, którą zabieram ze sobą wszędzie. Zastąpiła wszystkie nasze poprzednie smycze, jest doskonała. Tak jak obroża posiada odblask.


Szelki Ruffwear Web Master czy trzeba je komukolwiek przedstawiać? Używamy ich na każdym spacerze. Wyglądają bardzo profesjonalnie, pies nie ma możliwości wydostania się z nich, co jest ważne szczególnie dla właścicieli psich uciekinierów. Jedyną wadą jest cena, ale cóż, za jakość się płaci.
Kong Wubba Puppy bardzo fajna zabawka. Oczywiście nie używa jej szczeniak tylko Luna. Piszczy, można się nią szarpać. Lu ją uwielbia!
Brit Training S nasze ulubione smaczki, jak sama nazwa wskazuje są idealne na treningi. Małe, lubiane przez psa, z dobrym składem. Luna poleca.
Kong Goodie Bone fajna zabawka, gdy pies nie lubi (lub nie rozumie) konga "bałwanka". U nas sprawdził się idealnie, zajmuje psa na jakiś czas.
Trixie Snack Roller Pop o smaku bekonowym. Niestety Luna nie lubi przysmaków w takiej formie, więc u nas się nie sprawdziła.
Karma mokra Real Nature ponieważ mój pies jest bardzo wybredny ciągle szukam karmy która jej zasmakuje. Tą Luna polubiła, a z tego co pamiętam ma dobry skład.


Legowisko Pelo jest bardzo miękkie i milutkie. Gdy tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że spodoba się Lunie i nie pomyliłam się. Polubiła je do tego stopnia, że gdy ma wybrać czy śpi u mnie w łóżku lub w swoim posłaniu, wybiera to drugie.

Na koniec coś dla mnie.
Torba no name z labrador retrieverem zakochałam się w niej i musiałam ją kupić.
Dog&Sport  bardzo lubię ten magazyn. Jest w nim dużo informacji o... wszystkim co dotyczy psów i aktywnego życia z nimi.


To już wszystko co kupiłyśmy. W najbliższych dniach dołączy do tego jeszcze kilka rzeczy, ale o nich innym razem.
Korzystając z okazji razem z Luną życzymy Wam wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT!

3 komentarze:

  1. Ja bardziej lubię kupować rzeczy Vasiowi niż sobie :D Też używam tej wymówki, jednak jakoś udało mi się pohamować mój zakupoholizm i kupić jedynie gryzak i smaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Hurttowe obróżki i ta smycz to jedyne co mi się u nich podoba. No i może szele, słynne 'y'. :D
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście sprawia przyjemność kupowanie dla psa :D Świetny banan! :D
    Zapraszam do nas czekoladowy-team.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń