25 sie 2017

Oto on!


Część z Was już o nim wie, część jeszcze nie, lecz w końcu nadszedł czas byście oficjalnie go poznali.
Miło mi przedstawić Wam mojego drugiego psa, oto Finito.


Jaki jest Młody? Na pewno szalony, odrobine nieśmiały lecz szybko oswajający się z nowymi miejscami, potrafi wszędzie się wyluzować i zasnąć, nawet jeśli przed chwilą uważał dane miejsce za straszne.
Chętnie pracuje na zabawki i jedzenie, a pracę i zabawę z człowiekiem uwielbia (jak to border).


Jak to się stało, że do mnie trafił?
Drugiego psa planowałam już od dawna, lecz cały czas nie wiedziałam kiedy moje marzenie się spełni.
Finiego pierwszy raz zobaczyłam będąc na obozie w Annówce i wyjeżdżając wiedziałam, że musi do mnie trafić.
Po rozmowach z hodowcą w końcu jest. Małe, czarno białe, spełnione marzenie.


Na razie ciężko mi napisać o nim coś więcej, ze względu na to, że Młody ciągle zaskakuje mnie czymś nowym.
Poznajemy się coraz lepiej i uczymy jak to jest ze sobą współpracować.


7 komentarzy:

  1. Ojejku, dzisiaj już czytam drugi post na blogach o nowym psie. Gratuluję nowego przyjaciela z całego serca i życzę wam naprawdę wielu cudownych i niezapomnianych chwil!
    flerekmorelek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Niech szczeniak zdrowo się chowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, ja nowego członka rodziny (również Bordera :D) powitałam dwa miesiące temu. Powodzenia z szczeniakiem!
    https://borderihusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak! :D Ja na swojego nowego członka rodziny muszę poczekać jeszcze trochę, ale również będzie to border i już nie mogę się doczekać ;3

    Pozdrawiamy!
    psy-z-potencjalem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń