16 wrz 2018

To już 8 lat!


Czas mija szybko, zdecydowanie za szybko.
Dokładnie 8 lat temu na świat przyszła pewna biała kulka.
Ta mała istotka całkowicie zmieniła moje życie. Dzięki niej znalazłam pasję, poznałam rewelacyjnych ludzi i zaczęłam największą przygodę mojego życia.


To z nią zaczęłam treningi, wyjazdy na obozy i seminaria, z nią po raz pierwszy wystartowałam w zawodach.
Luna, dziękuję Ci za te wszystkie wspólne lata i mam nadzieję, że razem przeżyjemy ich jeszcze przynajmniej dwa razy tyle.


Życzę Ci przede wszystkim zdrowia, wielu treningów, które tak kochasz i mniej wkurzającego borderka.

Sto lat Lu!
Proszę, nie zmieniaj się za bardzo idealny piesku. ❤


6 komentarzy:

  1. Najlepsza owieczka na świecie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego Luna!
    Pozdrowienia od Lolki z obozu mikoszewskiego z 2014! 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż to pies potrafi zmienić w życiu człowieka, prawda? :) Te małe stworzenia nawet nie wiedzą ile tak naprawdę dla nas znaczą i jak wiele miejsca zajmują w naszym sercu :)

    OdpowiedzUsuń