1 kwi 2019

Test szarpaka od Psi Ogonek


Moje psy kochają szarpanie. Finito mógłby bawić się tylko w ten sposób, Luna co prawda woli aportować, ale szarpaniem też nie pogardzi. 
Niestety, znalezienie odpowiedniego szarpaka dla małego, wybrednego pieska nie należy do najłatwiejszych. 

Z pomocą przychodzą różne firmy hand made robiące szarpaki specjalnie dla małych psów. Do takich należą zabawki robione przez sklep zoologiczny Psi Ogonek. Wbrew temu, że szarpak sprzedawany jest w zwykłym (no, nie takim zwykłym, tylko pełnym cudowności, które czyhają na portfel maniaka 😉) zoologicznym, jest to zabawka hand made, co, z tego co widzę, nie jest zbyt często spotykane.


Coś więcej o szarpaku
Główna część zabawki jest zrobiona z mopa, a rączka podszyta jest materiałem minky. Nasza zabawka zrobiona jest w ślicznym, różowym kolorze, ale do wyboru jest wiele kolorów i wzorów, więc coś bardziej męskiego także się znajdzie. 
Rączka jest bardzo wygodna i praktyczna. Dzięki podszyciu nie uwiera podczas szarpania się z psem. Zastosowany materiał nie brudzi się przesadnie, z pewnością mniej niż polar. 
Obszycie rączki ozdobną tasiemką jest bardzo ciekawym i pomysłowym sposobem na przykucie wzroku maniaków i nakłonienie ich do wydania pieniędzy właśnie na ten produkt.

Muszę przyznać, że jest to chyba najładniejszy szarpak w wersji dla małych psów jaki widziałam. Z moich obserwacji wynika, że zazwyczaj więcej zdobień mają większe zabawki, a wersje dla maluchów są niestety uboższe w piękne ozdobniki. Także, maniacy, to produkt dla Was!


Czas na testy!
Gdy zobaczyłam szarpak w sklepie nie byłam przekonana o jego wytrzymałości. Wydawał mi się dość słaby i byłam pewna, że szwy nie wytrzymają. Myliłam się i przekonałam się o tym już przy pierwszej zabawie z Lu.
Szarpak, mimo wielokrotnego męczenia go przez psy, wytrzymał i poradził sobie nie tylko z miniaturką. Podczas testów go nie oszczędzałam, więc zabawka przeszła przeciąganie się z nadaktywnym borderem, zabawy w deszczu i memłanie przez psy, mimo to nadal żyje i ma się świetnie.

Dla kogo
Teoretycznie szarpak przeznaczony jest dla małych psów i szczeniąt, ale doskonale sprawdzi się też przy większych rasach. Jest idealny na treningi, dzięki wielkości zmieści się do kieszeni czy małej nerki treningowej. Zabawka fajnie sprawdza się podczas spacerów, kiedy chcę nagrodzić psa, a nie chcę nosić przy sobie tony smaczków czy większych zabawek.


Gdzie kupić
Szarpak, jak wcześniej pisałam, produkowany jest przez sklep zoologiczny Psi Ogonek i to właśnie tam można go kupić. Zabawka jest do kupienia stacjonarnie, a po napisaniu do właścicielki sklepu nie będzie problemu z wysłaniem jej na dowolny adres. Jeśli jednak ma się możliwość to zdecydowanie warto wybrać się do sklepu, ponieważ jest pełen dobrej jakości karm, świetnych zabawek znanych firm oraz hand made, a także ślicznych akcesoriów, łącznie z takimi rzeczami jak obroże z obciążeniem, których nie widziałam w żadnym innym sklepie stacjonarnym.

Sklep można obserwować w socjal mediach. Między innymi na Instagramie, Facebooku oraz na ich stronie internetowej.

Wypasieni polecają! 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny gadżecik dla pieska. Fajnie można się czymś takim pobawić, psiak będzie miał trochę ruchu co jest ważne zwłaszcza na wiosnę. Ciekawe jak z trwałością bo z doświadczenia wszyscy wiemy, że takie zabawki dość szybko kończą swój żywot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czasami jak mojego pupila najdzie to zaczynamy się szarpać i pokazywać kto tu jest silniejszy i ma przewagę. natomiast kiedy ja biorę do ręki specjalne nożyczki https://sklep.germapol.pl/pl/degazowki.html to wtedy psiak doskonale rozumie, że zaczyna się jego strzyżenie. Najlepsze jest to, że nigdzie nie ucieka więc chyba mu się to podoba.

    OdpowiedzUsuń